Ми у мережі:

Увійти Зареєструватися

Вхід

Логін *
Пароль *
Запам'ятати мене

Реєстрація

Поля, позначені зірочкою (*), є обов'язковими.
Ім'я *
Логін *
Пароль *
Підтвердити пароль *
E-mail *
Підтвердити e-mail *
Капча *
Понеділок: 09:00 - 17:00
+ 38 (04579) 2 96 94

+38 095 606 15 70

вул. Героїв Дніпра, буд. 2,

м. Славутич, 07101

ПАСПОРТНА СИСТЕМА

177 - Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання

Місце надання послуги

07101, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, вул. Героїв Дніпра, 2

Кому надається

фізичні особи

Вартість послуги

Адміністративна послуга є платною.
За зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання/зміну місця проживання справляється адміністративний збір у розмірі 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних oci6 на 01 січня календарного року.
Адміністративний збір не справляється у разі: зміни місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім’ї; за зняття із зареєстрованого місця перебування.

Термін надання послуги

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи здійснюється в день у день звернення особою або її законним представником (представником).
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання в електронній формі здійснюється в день подання документів або не пізніше наступного робочого дня у разі їх надходження після закінчення робочого часу відповідного органу реєстрації.

Інформаційна карта послуги

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги

Для зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особа, один із законних представників, представник або власник житла подає:

  • заяву за формою згідно з додатками 5, 6 до Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою КМУ від 07 лютого 2022 р. № 265 (далі - Порядок);
  • паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженці, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або довідку про звернення за захистом в Україні - у разі особистого звернення;
  • свідоцтво про народження (у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дітей віком до 14 років);
  • відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
  • військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  • рішення про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне місце проживання, прийняте відповідним територіальним органом ДМС, або рішення про оформлення документів для залишення на постійне місце проживання за кордоном, прийняте відповідною закордонною дипломатичною установою України - у разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи у зв’язку з оформленням їй документів для виїзду за кордон на постійне проживання/залишення на постійне проживання за кордоном;
  • рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
  • свідоцтво про смерть або відомості про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру атів цивільного стану.

У paзі звернення до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг) разом із заявою власника житла про зняття особи (oci6) із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) власник житла подає:

  • документ, що посвідчує особу* (у разі особистого звернення);
  • документ, що підтверджує право власності на житло, в якому задекларовано/зареєстровано місце проживання (перебування) особи (oci6), що знімається.

У разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за заявою власника житла більше однієї особи до органу реєстрації подаються заява та документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору, окремо щодо кожної особи. Така заява може бути подана лише повнолітньою особою або законним представником малолітньої дитини.     

        Власник житла приватної форми власності звертається до органу реєстрації або через центр надання адміністративних послуг для здійснення знятгя із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) повнолітньої особи, а також дитини, у разі якщо така реєстраційна дія здійснюється разом з її батьками або іншими законними представниками чи одним з них.

          Зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини не здійснюється за заявою власника житла, якщо власником такого житла є один із батьків або інших законних представників дитини.

           У разі подання заяви про зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) або заяви власника житла про зняття особи i із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування)  законним представником (представником) особи, крім зазначених вище документів, додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу законного представника (представника)*
  • документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (представника), крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.

Подання заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком до 14 років або особи, визнаної судом обмежено дієздатною або недієздатною, здійснюється одним із батьків або інших законних представників такої особи за згодою іншого з батьків чи законних представників

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця  проживання (перебування) дитини віком від 14 до 18 років здійснюється за згодою її батьків  або інших законних представників такої дитини чи одного з них, крім випадку зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання такої дитини у гуртожитку закладу освіти у період чи після закінчення навчання.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, oci6, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.

         У разі усиновлення дитини-сироти, дитини позбавленої батьківського піклування, якщо при цьому змінюється прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) дитини, зняття з реєстрації місця проживання такої дитини здійснюється за заявою орган опіку та піклування за попереднім прізвищем, власним ім’ям, по батькові (за наявності).

Зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) співвласника житла за заявою іншого співвласника такого житла не здійснюється.

        Зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) особи за заявою одного із співвласників житла, здійснюється за згодою інших співвласників житла, яка надається особисто або через представника та підтверджується підписом такого співвласника або його представника у заяві.

  Іноземець чи особа без громадянства подають до органу реєстрації заяву про зняття із задекларованого/зареєстрованого  місця проживання (перебування) у зв’язку з припиненням підстав для перебування на території України.

Заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця  проживання (перебування), може подаватися в електронній формі засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія). У такому випадку документи до заяви не додаються.

Заява формується засобами Порталу Дія у довільній формі придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, передбачених формою заяви про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування).

Заява про знятгя про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) в електронній формі подається особою віком від 14 років особисто та засвідчується її електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Оплата адміністративного збору здійснюється за допомогою засобів Порталу Дія під час формування заяви перед її поданням. При цьому документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, до заяви не додається.

Задеклароване/зареєстроване місце проживання дитини віком до 14 років може бути знято за заявою одного з батьків, поданою в електронній формі  з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Зняття задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини віком до 14 років підтверджується електронними підписами батьків, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, у разі подання заяви в електронній формі або за письмовою згодою другого з батьків, що надається у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки і піклування).

Порядок отримання

Порядок отримання

Про внесення інформації про зняття із зареєстрованого місця проживання особи до реєстру територіальної громади або відмову ЦНАП Виконавчого комітету Славутицької міської ради повідомляє особу поштою, засобами телефонного або електронного зв’язку, у тому числі засобами Порталу Дія

Результат послуги

Результат послуги

Рішення про зняття із  задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або про відмову у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання  особи.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
bottom-logo.png
Ми створені та працюємо за ради
комфорту нашіх клієнтів.

вул. Героїв Дніпра, 2, м. Славутич
(04579) 2 96 94, 095 606 15 70
UAP@SLAV.GOV.UA

ЦНАП м.Славутич © 2024. Всі права захищені.
Hosting Ukraine
Сайт створено Klynkov Y.

Пошук